piątek, 17 kwietnia 2015

Książkowa chciejlista!

Takiego posta jeszcze nie było, a szkoda. Mam w zanadrzu parę fajnych tytułów, które wydają mi się na tyle ciekawe, że chciałabym mieć je w swojej biblioteczce :)) Pomyślałam, że to będzie fajny pomysł na temat, gdy ostatnim razem buszowałam sobie w katowickim wielkim Empiku, i sama nie wiedziałam co mam wybrać. Ale w sensie, że za dużo bym chciała, a nie że nie wiem co ;)) Bo książek, które chciałabym mieć jest od groma.. i nawet sama nie wiem, które do tego posta powinnam wybrać. Ale w wielkim skrócie przedstawię Wam kilka moich najciekawszych pozycji. Taki chillout'owy post na weekend :))

'Vogue. Za kulisami świata mody', Clements Kristie
Książka dosyć 'świeża', bo wyszła całkiem niedawno, dopiero w lutym. Bardzo chciałabym przeczytać, ostatnio już w Empiku prawie ją miałam, ale capnęłam jednak coś innego. Była redaktor naczelna australijskiej edycji Vogue'a opisuje i zdradza tajniki i sekrety zza kulisowego świata mody. Czytałam recenzję i jak na razie same pozytywne, a to tylko zachęca do kupienia tej pozycji. 

'Kobiety Niepokorne', Christina Morato
Myślę, że to ciekawa, babska książka, która opisuje znane osobistości, wielkie nazwiska, ikony mody XX wieku. Kobiety sławne, bogate, poważane, doskonałe, ale samotne, pełne kompleksów i głębi duszy nieśmiałe. Poczytamy tu m.in. o Marii Callas, Coco Chanel, Jackie Kennedy, czy Audrey Hepburn. 



'Dymna', Elżbieta Baniewicz
Już kiedyś chciałam sprezentować sobie tą książkę, ale odpuściłam. Teraz chęć mi powróciła, szczególnie po ostatnim programie Kuby Wojewódzkiego, w którym gościła pani Ania, i dużo też było o tej książce. Mimo, że książka że jest dosyć gruba, to myślę, że warto poczytać, jeśli ktoś oczywiście lubi panią Anię Dymną. Same ilustracje zawarte w książce już zachęcają do tego, by ją mieć. :)

'Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń', Nick Vujicic 
O tej książce pisałam już jakiś czas temu, w jakiejś chciejliście, no i niestety nie mam jej jeszcze do teraz. To historia niezwykłego człowieka, który urodził się bez kończyn, i który wiedzie bardzo aktywne i spełnione życie. Jest wzorem do naśladowania dla innych ludzi, potrafi motywować i inspirować każdego. Prowadzi szkolenia, konferencje, inspirując miliony ludzi. Nic tylko podziwiać. 



'Ludzie, czy Bogowie', Dariusz Kortko, Krystyna Bochenek
Bardzo lubię takie klimaty. Mam ochotę przeczytać tę książkę, ponieważ pracuję w służbie zdrowia i te tematy są mi bliskie. Książkę o prof Relidze tego samego autora przeczytałam jednym tchem, i wiem, że ta pozycja też by mi się spodobała. Książka napisana jest w formie rozmów, wywiadów z 27 najbardziej liczącymi się lekarzami z różnych dziedzin, na tematy łatwe i przyjemne, ale także te bardziej ciężkie, jak śmierć, i ciężka choroba. 

'Makijaż bez tajemnic', Rae Morris
Książka, na którą się czaję i naczaić nie umiem :)) Nie wiem, czemu do tej pory jeszcze jej nie kupiłam, chociaż chciałam już od dłuższego czasu. Poradnik, który zawiera ciekawe rady, wskazówki, sztuczki, tabele kolorystyczne, pokazuje sposoby doboru odpowiednich produktów a także instrukcję różnych makijaży, byłby ciekawą pozycją w mojej biblioteczce. I mimo, że 'takich' książek mam już kilka, to nigdy dosyć ;))



'Pałac kolorów. Magia makijażu', Dorota Markowska-Kościukiewicz
Album, który też pragnęłam mieć już jakiś czas temu, ale jeszcze nie widziałam go stacjonarnie w Empiku (tak, wiem, wiem, że mogę zamówić on line;)), ale cena na razie mnie zniechęca ;) Książka przepełniona jest kolorem, magią i kobiecością. Prędzej czy później na pewno trafi w moje ręce. 

'Karolina OdNowa', Maciej i Karolina Szaciłło
Kontynuacja pierwszej książki 'Karolina na detoksie', która bardzo mi się spodobała i o której pisałam już na blogu ;) W książce znajdziemy proste i szybkie przepisy na codzienne dania, autorzy motywują nas także do większego dbania o siebie, swojego ciała i życia. 



'Jak zamieszać w swoim życiu, czyli koktajle dla zdrowia i urody', Katarzyna Błażejewska
Od dawna planowałam włączyć do swojego jadłospisu dobre dla zdrowia koktajle. I ta książka świetnie mi w tym pomoże. W książce znajdują się przepisy na koktajle zarówno warzywne, czy te z owoców i ziół. Koktajle to bomba witaminowa, więc ta pozycja koniecznie musi znaleźć się u mnie na kuchennej półce :) Chyba, że polecacie jakąś inną ciekawą książkę w tym temacie...? 

'Lekkość', Anna Starmach
Bardzo lubię książki Ani, mam już dwie, które wydała. Często korzystam z jej przepisów, które są naprawdę łatwe, smakowite i przyjemne do wykonania. Dlatego zainteresowała mnie też ta nowa, wydana przez nią pozycja. W książce oprócz zdrowych, fit przepisów, znajdują się także zestawy łatwych ćwiczeń, które mają pomóc nam wyszczuplić ciało ;)




A Wy macie jakiś swoich książkowych ulubieńców, albo pozycje, które chcielibyście nabyć w najbliższym czasie? :) 

Buziaki <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!
będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)