sobota, 11 kwietnia 2015

instaGLAM #2 /wycieczkowo...

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje zdjęciowe migawki z ostatniego czasu. Jakoś specjalnie nie zbierałam zdjęć do tego instaGLAMa, ale chociaż co nieco się nazbierało.



Dzisiaj wersja wycieczkowa, pokażę Wam, jak spędzałam mój czas wolny, cieszę się z tego, że co jakiś czas udało nam się gdzieś wyskoczyć i oczyścić umysł... Króciutkie, bo króciutkie, ale jest ;)))



1. Zdrowa herbatka pełna witaminy C zawsze spoko ;) / 2. i 3. Jezioro (Zbiornik) Rybnickie z widokiem na Elektrownie / 4. Fantastyczne drzewo z drzwiami w Chudowie / 5. Ruiny Zamku w Chudowie / 6. Tiramisu po wycieczce / 7. Ranek przed pracą - nocą napadało nieoczekiwanie... ;) / 8. ..A na drugi dzień można było znowu chodzić w trampkach / 9. Konie w Paniówkach :)




10. ..I drugi / 11. Raz słońce, raz deszcz, raz śnieg / 12. Zachód słońca z Zbrosławicach / 13. Piękny dzień na Elce / 14. I znów śnieg - Park w Pszczynie / 15. Pszczyńskie Żubry / 
16. i 17. Browar Książęcy w Tychach, super wycieczka! :) / 18. Śląska Giełda Kwiatowa w Tychach

Jak widzicie pogoda 'dopisywała', a już na pewno zaskakiwała. Co pół godziny inna, w sumie nie wiadomo nawet jak się ubrać i na co być gotowym. Ale nawet takie wahania pogody nie popsuły mi dobrego humoru podczas naszych wędrówek ;))) 

...Dzisiaj też wyruszamy w teren, bo ma być piękna pogoda :) Jeśli ktoś z Was planuje kisić i siedzieć w domu, to niech koniecznie zmieni te plany, bo szkoda dnia :)))

Buziaki, <3

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny!
będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)