niedziela, 15 marca 2015

WOLNA NIEDZIELA

Mam ten 'przywilej', że pracuje tylko od poniedziałku do piątku. I choć lubię swoją pracę, to dzięki Bogu weekendy mam wolne. W sobotę jest zazwyczaj czas na sprzątanie, zakupy, pichcenie 'lepszego' obiadu, niż te w tygodniu, potem znowu sprzątanie, pranie, może jakaś impreza (ale to już coraz rzadziej, starzeje się ;)), itp... a Niedziela? Niedziela to mój chillout :) Chociaż nie zawsze. Czasem nawet w niedzielę zdarzy mi się dzikie buszowanie po centrach handlowych, zresztą to zajęcie, które bardzo lubię :) 


Lubię ten czas, kiedy nic nie muszę, i kiedy mogę poleżeć brzuchem do góry, jak na rysunku powyżej. Nadrobić zaległości serialowe, poczytać książkę, posiedzieć w necie, i poczytać ciekawe strony, czy blogi, wybrać się na wycieczkę, czy do kina lub zapalić świeczkę i cieszyć się tym dniem, bo zaraz już przecież goni nieszczęsny poniedziałek... 
Dzisiejszy dzień przywitał mnie nieśmiało wyglądającym słonkiem, wstałam dosyć wcześnie, przygotowałam sobie cudownie pachnącą kąpiel, zjadłam pyszne musli i wypiłam mega pyszną kawkę, zrobiłam razem z moim chłopem pierwszy raz kaczkę na obiad, siadłam, i złapałam się na tym, że zapatrzyłam się na widok za oknem, i było mi tak dobrze i błogo mogąc patrzeć na szczęśliwie gruchające ze sobą na drzewie gołębie, na mojego zadowolonego, mruczącego kota, i na leżącego na kanapie, pochłoniętego drzemką mojego chłopa :)) Lubię czasem się zatrzymać, choć wiem, że równie fajnie byłoby spędzić ten dzień jakoś aktywniej. Ale czasem i taka chwila wytchnienia jest potrzebna. Latem natomiast dość regularnie wybieramy się na różne wycieczki, gdy jest ładna pogoda, raczej w domu nie wysiedzimy :)

Napisałam tego posta na szybko, z ciekawości jak Wy spędzacie swój wolny czas. W sumie dawno nic nie pisałam, więc dobre i to ;))

I tak oto mija czas od weekendu do weekendu. 

Ciekawa jestem jak Wy lubicie spędzać niedziele. Czy to dla Was taki sam dzień jak wszystkie inne, czy może jednak celebrujecie go w jakiś szczególny sposób. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!
będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)