środa, 27 sierpnia 2014

photomix z wakacji

Jako, że wakacje już prawie dobiegają końca, a urlop mi się niestety kończy postanowiłam zrobić takie małe zdjęciowe podsumowanko wakacyjne tego roku. Udało mi się w czasie urlopu zobaczyć i odwiedzić parę ciekawych miejsc, przygotowałam więc takie małe wspomnienie tamtych chwil... i tak powstał pierwszy na moim blogu photomix (chociaż ta nazwa niespecjalnie mi się podoba - muszę wymyśleć jakąś inną ;)) 
Będzie to w wieeeeelkim skrócie oczywiście, bo tak, czy siak, zdjęcia nie oddadzą klimatu i wspomnień jakie zostały w głowie :) W tym roku wakacje spędziłam w górach stołowych, które są fantastyczną bazą wypadową na różne wycieczki i wyprawy, czy to po górach, czy to po mieście :) Byłam tam już drugi raz, i mam nadzieję, że jeszcze wrócę! :) Mieszkaliśmy i nocowaliśmy w Kudowie Zdrój i każdemu polecam tę miejscowość. Pięknie tam i zielono, aż oczy się same cieszą. W końcu to uzdrowisko! Poza tym wszędzie blisko. Nie sposób się nudzić. 

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.


1. 2. 3. Ośrodek Czarna Góra w Siennej / Masyw Śnieżnika
4. 5. Muzeum Papiernictwa / Duszniki Zdrój
6. Park / Dworek i Pomnik Chopina / Duszniki Zdrój



1. 2. 3. Kopalnia Złota w Złotym Stoku.




Praga (w Pradze zakochałam się już dwa lata temu, wtedy, kiedy pierwszy raz tam byłam. Zdjęcia nie oddadzą tego fantastycznego klimatu i uroku, jaki tam tam pasuje - trzeba przeżyć to samemu :D Jeśli ktoś ma możliwość to bez zastanowienia polecam <3)

1. Średniowieczny zegar astronomiczny na rynku
2. Pałac prezydencki
3. Most Karola
4. Pomnik Karola na Starym Mieście



1. Park Zdrojowy / Kudowa Zdrój
2. Pijalnia wody / Kudowa Zdrój
3. 4. W drodze do domu - Pałac / zamek w Mosznej (piękny i bajkowy jak z bajek Disney'a)



1. 2. 3. Zoo Safari w Dvur Kralove / Czechy (super sprawa, bo oprócz normalnego zwiedzania jeździ się takim safari busem bezpośrednio wśród zwierząt, fajne przeżycie:))

4. 5. Twierdza w Kłodzku (kręcili tam podobno niektóre sceny '4 Pancernych i Psa' ;))
6. Centrum Kłodzka, miniatura praskiego mostu Karola




1. 2. 3. 4. Góry Stołowe - Szczeliniec Wielki (na szczyt prowadzi kręty szlak, składający się z 665 schodów)




Jeszcze przed urlopem udało się nam zaliczyć dwie małe wycieczki
1. 2. 3. Zamek w Będzinie (fajny, mały zamek, położony w centrum miasta)
4. 5. 6. Miasteczko Westernowe Twinpigs w Żorach (bardzo fajna sprawa, będzie się tam podobać zarówno dorosłym jak i dzieciom) 




Wakacje nasze miały wyglądać całkiem inaczej, mieliśmy pojechać w Dolomity włoskie na objazdową wycieczkę (na którą bardzo bardzo się cieszyłam), niestety różne okoliczności (w tym urlop w innym terminie) spowodowały, że musieliśmy poprzestawiać troszkę nasze wakacyjne plany. Kudowa to takie nasze wymyślone last minute, ale nie zmienia to faktu, że bardzo mi się podobało. Najważniejsze to odpocząć, zregenerować siły, i wrócić z nową dawką energii, a to się jak najbardziej udało. Na szczęście w Polsce mamy wiele naszych, pięknych miejsc wartych odwiedzenia. Do domu wracałam zregenerowana i wypoczęta, ale smutna, że przygoda się kończy :) 
oj fajnie było, fajnie... :)

A Wy, jakie miejsca odwiedziłyście w tym roku? 



1 komentarz:

  1. jaka ta nasza Polska ładna :) nie trzeba daleko szukać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!
będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)